Alla inlägg under augusti 2012

Av Kristina Nordlund - 20 augusti 2012 21:06

Ja, dessa två dagar har iaf gått. Man kan oroa sig hur de ska gå när pengar hamnar fel lr ingen har hand om utbilningen man vill gå. Nu kankse de går som de ska, hoppas hoppas. Jag tänker mycke på min älskade Emma som lämnat mig. De är tungt, men de sägs tiden läker sår...

Ok inte mycket skrivet, men jag gör inge mer än hund, häst och städa tycker jag. Hoppas de blir lite ändring på de snart...

Kram 

Av Kristina Nordlund - 19 augusti 2012 09:07

  1. Under de senaste året har mycke hänt att jag inte hängt med själv. Men lite kortfattat; Acke, Baby, Ega och min älskade Emma har blivit änglar   . De har oxå min mormor och granne gjort. Mina tanter har vart lite bättre, bortsett från Honeys bakhov som inte är hel, men hon markerar inget. Lillis fötter har blivit mycke bättre. Herr Nilsson lever de goda livet som kanin. Förra året blev jag Moster för sista gången till Marcus och i år blev jag Faster för första gången till Axl =) Har fått goa vänner som bor i mitt förra hus och Mira älskar Dicken som gått ut med dom när jag inte vart hemma. Hon charmar alla och Walle med så länge inte Morsan (jag) är med. De har oxå kommit en ny ponny till stallet, Calle, han är ett år äldre än Lillis. Men som alla andra här är han unghäst i huvud   
  2. Mycke, mycke i min hjärna och hjärta nu   
  3. Ska skriva mer ikväll, promise =)
  4. Hugs and kisses//
  5.  
  6. ÄÄlskade Emma

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards